Կոմիտասը մեր ժողովրդի հպարտությունն է. նրա գործը՝ մեր ազգային անսպառ հարստությունը: Ինչո՞վ է արժանացել նա մեր ժողովրդի այս բարձր գնահատանքին: Նա ո՛չ օպերաներ է գրել, ո՛չ օրատորիաներ, թերևս մի քանի արիաներ կամ ռոմանսներ միայն: Բայց ավելի մեծ գործ է կատարել, քան այդ բոլորը: Նա հայտնագործել է մեր ազգային երգը, հայկական երաժշտությունը, ազգային մելոսը՝ ինքնուրույն, ինքնատիպ և անաղարտ: Նա հիմն է դրել ազգային երաժշտական կուլտուրայի:Ուր որ հայ կա, այնտեղ է և Կոմիտասի երգը: Նրա երգով մեր ժողովուրդը ավելի գիտակցաբար զգաց իրեն, ավելի կապվեց իրար հետ, ինքնաճանաչեց: Հայ հասարակությունը զգաց աշխատավոր ժողովրդի վիշտն ու հրճվանքը, նրա աշխատանքի պաֆոսը, նրա սերը դեպի իր հայրենի բնությունը:
Ավ. Իսահակյան, 1949թ.
Այս Նախագծի առաքելությունը ամենայն հայոց երգահանիմեծն Կոմիտասի ստեղծագործությունները հանրայնացնել, տարածելն է
պահպանելով ազգային երգի բարձրաճաշակ միասնականությունը։
Վայրը` Արևելյան դպրոց֊պարտեզ
Մասնակիցներ՝ 2֊5 տարեկաններ,դաստիարակներ
Ժամանակահատված` հոկտեմբերի հինգ 11։00
Նպատակ՝ Կոմիտասի մանկական երգերի ուսուցում,Կոմիտասի երգերի, կատարումների միջոցով` ծանոթություն ազգային երաժշտությանը,Գեղագիտական ճաշակի ձևավորում։
Խնդիրներ՝
Զարգացնել սանի երաժշտական ճաշակը,Նրա ստեղծագործությունների միջոցով սովորողների մեջ սեր առաջացնել ազգային երաժշտության նկատմամբ։
Ընթացք`
Երգուսուցման, ունկնդրման համար նախատեսված նյութերից ընտրել մանկական ստեղծագործություններ,Երգուսուցման ընթացքը կազմակերպել խաղային,յուրաքանչյուր երգի տող `իրեն համպատասխան խաղային շարժում,քարերի շրխկոց,ծափ ու ոտքերի դոփյուն։Այդպես յուրաքանչյուր երգը կդառնա խաղ֊թատրոն։
Պատրաստել այլընտրանքային շրխկաններ փայտե գթալներից։
Երգերը